Kanjers! uitzendbureau uit Roosendaal kan en wil u compleet ontzorgen van personeelszaken. Dit kunnen zij doen met het uitgangspunt flexibel of juist voor langere tijd. Het principe van personeel verlonen blijft gelijk. Of het nu gaat om uitzenden of payroll.
Direct een payrollofferte opvragen?
Kanjers! uitzendbureau biedt u de volgende oplossingen of een combinatie hiervan:
- Personeelsbemiddeling (uitzenden, werving & selectie)
- Payroll (financiele- en salarisadministratie)
Kanjers! uitzendbureau beschikt over het NEN 4400-1 keurmerk, is een erkend ECABO leerbedrijf.
Bij het werken met personeel komen veel administratieve werkzaamheden voor, het opmaken van goede arbeidscontracten, het aanmelden bij een arbodienst, het uitbetalen van netto-salaris en het verzorgen van de salarisadministratie, het verzorgen van ziek- en herstelmeldingen, het invullen van formulieren voor het UWV en sociale dienst, arbeidsongeschikte werknemers weer van werk voorzien. Bij personeel met wisselende werktijden zoals oproepkrachten, studenten en scholieren kosten deze administratieve werkzaamheden nog meer tijd. Deze zaken worden door Kanjers! uitzendbureau bij payroll geregeld.
Een accountant of administratiekantoor kan deze zaken u ook uit handen nemen. Echter dan bent u als werkgever nog steeds verantwoordelijk, daarbij loopt u ook risico met betrekking tot kosten van ziekte en ontslag. Indien u kiest voor payroll dan is Kanjers! uitzendbureau in dit geval de werkgever en nemen zij met payrolling alle risico's van uw werknemers over.
Doordat u de belangrijkste zaken zelf bij payroll regelt, beschouwen uw payroll medewerkers zich als in dienst bij uw bedrijf en wordt Kanjers! uitzendbureau door de payroll medewerkers gezien als het bedrijf dat de salarissen verzorgt.
Kanjers! uitzendbureau
Nieuwe Markt 67 a-b
4701 AD Roosendaal
T: 0165-391264
F: 0165-553431
E: info@kanjersuitzendbureau.nl
W: www.kanjersuitzendbureau.nl
Kvk: 53608089
Payrollbedrijf Kanjers! uitzendbureau uit Roosendaal biedt haar payrolldiensten onder de ABU CAO aan.