Per 30 januari 2015 heeft Multiman Payroll B.V. (KvK nr. 51221551) haar naam statutair in Multiman HR B.V. gewijzigd.
Direct een payrollofferte opvragen?
Multiman is reeds sinds 2010 specialist in het aanbieden van kwalitatief hoogwaardige branchespecifieke en innovatieve diensten op het gebied van Human Resources. Multiman richt zich vanaf het begin op de horeca, bouw en logistiek. Zij doen dit met de diensten: uitzenden, detacheren, werving & selectie, zzp bemiddeling en payroll (specifiek payroll in de horeca).
Naast het lidmaatschap bij de ABU beschikt Multiman HR over het SNA-keurmerk en is daardoor NEN-4400-1 gecertificeerd.
Bij payroll van Muliman HR is uw personeel dat bij u werkt in dienst bij Multiman. U bepaalt bij payroll nog wel zelf wie u aanneemt en met wie u wilt werken. Het enige wat u nog hoeft te doen is het periodiek aanleveren van de gewerkte uren van uw payrollmedewerkers. U heeft hierdoor met payroll niet meer de beslommeringen van een personeels- en salarisadministratie en krijgt meer armslag voor uw dagelijkse bedrijfsvoering.
Uw tijdelijk en vast personeel kan bij payroll van Multiman HR op continuïteit, goede arbeidsvoorwaarden, naleving van de CAO’s en een correcte en tijdige uitbetaling van loon en vergoedingen rekenen. Deze taak neemt Multiman namelijk als juridisch werkgever van uw personeel op zich. U kunt hierdoor op tevreden en bekwaam personeel blijven rekenen. Door gebruik te maken van de payrolldiensten van Multiman HR uit Gorinchem kunt u uw werknemers bovendien flexibeler inzetten, waardoor u sneller op veranderingen in uw bedrijf of branche kunt inspelen.
Door schaalvergroting en expertise neemt Multiman HR uw personeelsadministratie én het arbeidsrechtelijk werkgeversrisico dus tegen scherpe payrolltarieven van u over. U bespaart hierdoor met payroll op de kosten van uw eigen administratie, accountantskosten, arbokosten en ziektekosten. U heeft met payroll in principe geen personeel meer in dienst dus kunt u ook uw ziekteverzuimverzekering en arbodienst opzeggen. In plaats dat u als werkgever met allerlei personele kosten, verplichtingen en afdrachten rekening moet houden, weet u met payroll vooraf precies waar u aan toe bent. U betaalt namelijk bij Multiman HR vaste payrolltarieven en ontvangt wekelijks 1 inkoopfactuur.
Naast dat u bij payroll van Multiman HR uit Gorinchem geen werkgeversrisico's meer loopt, bent u ook voordeliger uit dan wanneer u zelf personeel in dienst zou nemen of via een uitzendbureau inhuurt.
Uw horecapersoneel werkt bij Multiman Horeca onder exact dezelfde voorwaarden, alsof zij zelf bij u in dienst zouden zijn.
Zij vallen bij Multiman HR namelijk gewoon onder de CAO voor het horeca- en aanverwante bedrijf. Dat maakt Multiman HR in de Nederlandse payrollbranche uniek! Al uw personeel kan daardoor op continuïteit, goede arbeidsvoorwaarden en complete naleving van de CAO voor het horeca- en aanverwante bedrijf, inclusief het pensioen, lonen, vergoedingen, vakantiegeld en –dagen, rekenen.
Bezoekadres:
Spijksedijk 14
4207 GN Gorinchem
Postadres:
Postbus 629
4200 AP Gorinchem
T: 0183-653030
F: 0183-634879
E: info@multiman.nl
W: www.multiman.nl
KvK: 51221551
Payrollbedrijf Multiman HR uit Gorinchem biedt haar payrolldiensten conform de ABU-CAO en voor de Horeca onder de Horeca-CAO aan.
Wilt u meer informatie over andere payrollbedrijven in Gorinchem ontvangen? Vraag dan hier bij ons een vrijblijvend en gratis adviesgesprek, payroll flexpool inventarisatie, payrollofferte of payrollberekening aan!
Voor meer uitleg of informatie over payroll of payrolling en antwoord op de meer dan 400 payroll vragen, willen wij u graag doorverwijzen naar 1 van de volgende pagina's: payroll vragen, payroll voordelen, payroll nadelen, payrollcontract, payrollwerknemer, payrollbedrijven, payroll betekenis, payrollbureau, payroller, payrollconstructie, verschil uitzendkracht en payroll, uitzendbureau payroll en goedkoopste payroll.
Waarom bij ons een offerte aanvragen?
Testimonials
Benieuwd naar ervaringen van anderen met onze adviseurs?